Borlänge t/r

Igår tog vi som sagt en endagstripp till Borlänge. Det gick väl bra, trots att det var typ bastu i bilen.
Vi började hemma hos Amanda, och kollade på deras nya lägenhet. Jättefin! Och betydligt bättre med blått än limegrönt i köket :)
Sen åkte vi och kollade på fotbollsmatch.. Heby-Kalhäll, eller vilka det nu var. Det blev iaf oavgjort. Men det var skiiitvarmt och spelarna drack nog alldeles för lite, för en kille fick typ migrän, så han spydde efteråt. Och Patriks lillebror fick väl solsting för han höll på att svimma och fick så ont i huvudet så han ville åka till doktorn. Men han somnade väl vid klockan 15 och sov till 23.

Vi hade tänkt åka hem runt kl 19, men det blev lite ändrade planer när jag fick reda på att Brolle skulle ha konsert där på kvällen :) Så jag och svärmor trängde oss fram bland allt folk och tog en massa kort. Tyvärr är typ ALLA korten suddiga eftersom jag var tvungen att ha på högsta zoomen =/ Men men, man ser att det är han iaf.. Han sa till o med att det var nog hans största konsertupplevelse någonsin där borta. För det var verkligen snoooooormycket folk där!!! På en camping lixom. Det var till o med poliser där och grep folk :P

Idag har vi hämtat lite av panelen till huset. Så nu är det bara för mig att börja måla den! Det ska bli kul, jag tycker om att måla.

Ska spela sten, sax och påse på msn med lillasyster nu.


eemmasemlan


    

Kommentarer
Postat av: Ida

vad fuskigt jag vill också se Brolle. När adde var i jönköping för ett par veckor sen så spelade han på torget när och det var typ 30 pers kanske, kan inte ha vart så kul o spela.

2008-07-12 @ 22:20:22
Postat av: Emeli

Fan va avundsjuk jag är på dej som sett Brolle :P Jag vill oxå se honom! ^^

2008-07-13 @ 00:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0