Snö igen?!

jahaaa, då är man strandsatt här igen då. Det är lixom bara att glömma att komma uppför våran backe här...Då måste man satsa och bara köra, och det vågar jag inte.. Speciell inte med Linus i bilen. 

Mellanslagstangenten är helt mysko så ifall det är nåt väääääldigt långt ord så vet ni varför :P

Audiologen igår gick ganska bra.. Dom tyckte det verkade som att han hörde bra, men sen skulle vi prova på testet som han intefick godkänt på förra gången. det gick inte nu heller. Men hon sa att det räckermed en liiiiten störning så visar den negativt. Men vi vet ju att han hör, så troligtvis är det en miniminimini nedsättning som ingen av oss kommer märka av. Så det blir uppföljning vid 3 års ålder när han kanske kan tänka sig att ha lurar på sig.. Ingen fara med det här alltså!

Idag ska jag fylla i papper om att ställa Linus i kö till dagis.. Lillplutten blir stor han med :(
Sen har vi en mysmorgon här hemma nu, Linus har fortfarande pyjamasen på sig ochsen har vi lekt lite i hans rum. Han ser lite ut som en vilding, håret står åt alla håll :) Mitt gooos!!



eemmasemlan   ♥ 


. . . .

Kommentarer
Postat av: Amanda

det är snö och skit halt här med! skulle köra Johan till jobbet och sen mig själv till jobbet och däcken bara spinner om man gasar :S fick lite sladd på vägen hem men hävde den! läskigt de där!!

2008-12-04 @ 17:36:31
URL: http://amandasvantesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0