Nu är det klippt!

Japp nu har jag klippt mig.. REJÄLT!! Tror hon tog bort upp emot 2 decimeter..Trodde jag skulle börja grina för det var verkligen FULT när ag såg det. Men efter att hon färgade och slingade och att det gått ett dygn nu så tycker jag faktiskt om det :)
Och nu ska jag ta mig i kragen och börja motionera så då kanske jag kan gå ner i vikt så att ansiktet blir smalare också så då kommer det se betydligt bättre ut!

Var ner o kollade på Heby karnevalen idag.. Jösses... En kompis till Patrik och hans familj var med i tåget, i gänget som spelade Baywatch (om det är nån här som såg karnevalen). Dom sprang runt och sprutade vatten på folk och låtsades livrädda dom. Men sen hade dom också en plaststol som dom sprang runt med och satte vissa personer på.. Och det är klart, varför inte ta mig?! Skämma ut mig sådär... Men jag fick iofs fotmassage och ett glas cider, i en halv minut eller så :P

Imorrn är det städa städa städa som gäller! fick med mig en stor byrå hem ifrån mamma, så där får jag lätt ner alla mina och Patriks kläder, och kanske sängkläderna också. Och då är det bara att mosa in en massa skit i garderoben där uppe..Ska väl hinna innan dopet.

Dopet ja.. Har fått höra en massa kommentarer om at tvi har det så sent.
"Jasså dop..NU? Det brukar man ju ha runt 3 mån. ålder.."
Ungefär såna kommentarer... Men spelar det egentligen någon roll?  Vi vill ju ganska gärna ha med Linus mormor, och farmor och det är deras jobb som har krockat med lite annat... Men sooo what?! Jag tror inte att Linus bryr sig..

Nej nu ska jag prata lite mer med Madde och kolla klart på tv och sen sova!




eemmasemlan

Kommentarer
Postat av: JANNICE/TRIICANA på lunar

nej,man kan ha dop när man vill ju:) de är ingen som ska kommentera sånt ju.. man har ju fullt upp redan som de är och då klart man inte hinner planera.. jag tänkte sj avboka willes dop och byta datum förut eftersom jag tyckte de var en stor press osv.. men de funka. sen förstår jag att du vill att alla ska vara med på dopet med.. vem är de som säger "dop nu"?

2008-08-17 @ 23:16:38
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0