Hooooost.....

Det är sååå jobbigt.. Bara hostar nyser och snorar hela tiden!
Linus är iaf på bättringsvägen men han hann ju med att smitta ner mig..skitungen :P Men det är väl lite mitt fel också, man kanske inte skulle ha pussat så mycket på honom...

Imorrn är det ju dop, så idag har jag dukat i församlingshemmet och fixat lite. Har bl.a köpt blommor för 350 spänn!! Bara för att ha på borden imorrn.. Jösses!!

Gud va det pirrar i kroppen när jag ser på pappa och son. Linus har nog tröttnat lite på mig efter 7½ månad så nu är det nog "Pappa bäst"...


Nej nu ska vi ta o kolla på Jönssonligan lite,.. Typ hundrafemtioelfte gången man ser det, inte lika kul längre!




eemmasemlan

Kommentarer
Postat av: JANNICE/TRIICANA på lunar

Hur gick dopet föresten?

2008-08-28 @ 23:52:56
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0